אטרקציות בדרום הארץ | בילויים בדרום

אטרקציות בדרום

כל שנה זה מגיע מחדש - החופש הגדול כבר כאן. אי אפשר להתחמק ממנו ועלינו למצוא פתרונות מעניינים לתעסוקת הילדים.
למזלנו ארצנו הקטנה שופעת אטרקציות בדרום הארץ, צפון ואף במרכז. לא חייבים ללכת לקייטנות מיוחדות אפשר גם ליצור זמן איכות עם הילדים במהלך השבוע בטיולים מהנים בדרום.
 
רוב הילדים מכירים את הארץ מטיולים רגליים אותם מארגנים בתי הספר. אך טיולים אלה מתרחשים פעם בשנה ולארץ יש אינספור מקומות ואטרקציות להציע. חבל לפספס את הטוב שיש בארץ ולטוס לחו"ל. בילויים בדרום בחופש זה נהדר.

 

ישראל ברוכה בכל נוף אפשרי - הירוק בצפון והמדבר בדרום. באופן טבעי כולם נמשכים למקום הפורח והמלבלב - הצפון אך בעקבות זאת מפספסים נוף מרהיב בדרום.

 

אטרקציות בדרום הארץ
 

כמו שיש אטרקציות לא מעטות בצפון, גם אטרקציות בדרום הן רבות. אפשר להכיר את הדרום בהליכה רגלית , רכיבה על סוסים בנגב ועוד. דוד בן גורין רצה להפריח את הנגב ולאט לאט החזון מתגשם, המקום הופך לתיירותי ולאט לאט מושך גם תושבים רבים. אם אתם מהדרום וגם אם לא - בואו ליהנות מטיולי ג'יפים בנגב, טיולי סוסים ועוד.

 

רכיבה על סוסים בנגב היא חוויה מיוחדת - אין ילד שלא ייהנה ממנה, כך גם לגבי טיול ג'יפים בדרום ובכלל בילויים בדרום. חשוב לציין שכל האטרקציות והפעילויות הן משפחתיות אך עם זאת לא בהכרח מתאימות לפעוטות או ילדים קטנים.


מספקים לכם חוויה בלתי נשכחת עם אטרקציות בדרום הארץ שישאירו אתכם פעורי פה. בואו להיחשף לנוף הממכר של הנגב על ידי טיולי סוסים בנגב, טיולי ג'יפים, סיורים רגליים ועוד...

 

אולי יעניין אתכם לקרוא גם את הכתבה בנושא אטרקציות בדרום - דווקא בחורף. לכתבה המלאה לחץ כאן>>>

אטרקציות בדרום ובמדבר